DR VET LINTUM BLEPHARITIS són unes tovalloletes unidosi i estèrils compostes per principis actius com l'àcid hialurònic, que té propietats hidratants, lubricants, sèu-reguladores i restauradores de l'epidermis, la Centella Asiàtica amb propietats calmants i regeneradores de la pell centaurea cyanus amb propietats antisèptiques i antiinflamatòries naturals.
És per això que, Lintum blepharitis són tovalloletes oftàlmiques indicades per a la higiene palpebral.
Instruccions d'ús
Aplicar la tovalloleta sobre la parpella, la vora palpebral i les pestanyes procurant desprendre i arrossegar els residus adherits. S'aconsella utilitzar una tovalloleta per ull.
Conservació
Conservar en un lloc sec, fresc ia recer de la llum.
Composició: Hialuronat de sodi (Àcid Hialurònic), Extracte de flor de Centaurea cyanus, Extracte de centella asiàtica, EDTA Sal Disòdica.