AQUARI KIT FLUVAL FLEX La nova sèrie d'aquaris nano Fluval Flex proporciona un estil contemporani amb el distintiu vidre frontal còncau.
L'aquari està equipat amb un potent sistema de filtració de 3 etapes i un comandament a distància infraroig que et permet seleccionar entre diversos colors i efectes especials. Compta amb potents LEDs amb una temperatura de color de 7500K.
Disponible en 34 i 57 litres, aquests aquaris mantenen tot l'equip tècnic ocult a la part posterior i fora de la vista per un acabat ordenat i natural.
A més, la tapa superior en on es troba la il·luminació LED, hem inclòs una pràctica obertura per alimentar els habitants de l'aquari. La cantonada superior compta amb un patró per indicar-nos el nivell de la superfície de l'aigua i per ocultar les marques d'aigua que es puguin produir per l'evaporació normal de l'aigua de l'aquari.